Thursday, August 27, 2009

Tired.....

Hari ini aku letih sangat.....terlalu letih....
pukul 8 pagi hingga 11 pagi....menjalankan aktiviti latihan litar.....terlalu memenatkan.....
tetapi instruktur amat peramah hari ini......mood dalam keadaan baik.....
selepas itu....aku balik dan tertido sampai pukul 1.......kelas aku start pukul 2.....
kelas pendidikan luar.....amat seronok dan pensyarah amat jenaka dan pandai ambil hati pelajarnya.....sehingga tak kering gusi dibuatnya..... pukul empat kelas sambungan untuk pendidikan luar......tetapi malang nya di sebabkan oleh hujan lebat....maka kelas pun dibatalkan.....
seterusnya kelas pukul lapan malam iaitu kelas kod tangan 2....amat seronok dan enjoy kelas tersebut.....meriah sekali kelas tersebut.....aku letih dan aku nak tido.......
TIDO..........

No comments:

Post a Comment